25. kesäkuuta 2012

Partysummer 2012!




Kattelin äsken mun kalenteria (joo oon joku kontrollifriikki kun käytän kalenteria kesäsinkin) ja totesin että huhhuh mikä kesä onkaan tulossa. Tuntuu että lähes joka viikonloppu on jotakin, jotkut bileet, joku tapahtuma, keikka tai festari. Aloin jo miettiä et pitäiskö vähän karsia ja rauhottaa että jäis aikaa myös ihan olla vaan, ettei jokainen viikko ja viikonloppu olin vaan juoksemista paikasta toiseen.

Mutta alkaa tuntua kyllä että tästä tulee kaikkien aikojen bilekesä ;)

3 kommenttia:

  1. ida idaida meetsä summer uppiiiiin??! mä haluaisin sinne kanssa :( mutta ei seuraa!

    VastaaPoista
  2. Mulla oli liput kans summer soundiin ja sit en päässytkään kaverin duunin takia. siinä kohtaa vitutti ja edelleen :D weekend ois kans ihan huippu mut ei oikeastaan oo kaveria lähtee sinne..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Summer Sound oli kyllä ihan hubaisa tapahtuma, pienistä jutuista annan sille kritiikkiä mutta ei kaduttanut että olin ostanut lipun =)

      Voin vaan kuvitella ärsytyksesi jos pääsemisesi ei ollut edes itsestäsi kiinni :s saitko liput sitten myytyä kun et itse niitä pystynyt käyttämään?

      Poista