23. huhtikuuta 2012

Miksi ihmiset s.e.u.r.u.s.t.e.l.e.e ?

Viikonloppuna ei tainnu tapahtua juuri mitään ihmeellistä. Perjantaina olin harvinaisen pahalla tuulella syystä jota en oikeen vieläkään tiedä, kaikki ärsytti, erityisesti seurustelevat ihmiset. Se miten en voikkaan enää kommentoida jonkun söötin heebon persettä, huomaan et kuolaan yksin miekkosia kaduilla kun mun kaverit kirjottaa poikaystävilleen tekstiviestejä. EI NÄIN! Sitten mulle sanotaan että oon epänormaali kun ylläpidän mun sosiaalista elämää ja juhlin. Että mä oisinkin sen epänormaali...

Lauantaina kävin shoppailees minibudjetilla ja ilta sujui ihan okei, tosin se vähän venähti, olin kotona samaan aikaan aamulehden kanssa :D Mulla löytyis kamerasta kuvasaldoa parin viikonlopuntakaselta perusillalta joka koostui lähinnä amistelusta (olen itse lukiolainen) ja yleisestä hömpästä mutta järjestyksen nimissä teen niistä oman postauksen tai liitän jonkun asiaan liittyvän postauksen jatkeeksi. Tässä kuitenkin muutama kuva minkä näköisenä vietin tämän viikonloppua. Samanlaisen meikin väsäsin molempina iltoina, en kauheesti jaksanut panostaa, vaatteinakin oli vaan perusfarkut ja toppi. Vappuna sitten ;)

Ainiis perjantaina olin saanu kiharrettua puolet pidennyksistä ( n. 70 g ) tukkaa kun keksin että haluunkin olla suorilla hiuksilla.. Ei vituttanut alkaa suoristaa timmiä korkkiruuvikiharaa.. Samalla leikkelin pidennyksistä kärtsänneitä latvoja pois ja muutenkin lyhentelin, nyt on lyhyempi ja luonnollisempi look kun kaikki hiukset ei ole ihan saman pituisia. Jeij!









Läbäl


En todellakaan tiedä mikä toi lovi tossa "sivuotsiksessa" on, ehkä epäonnistunein kuva ikinä mut just siks ajattelin tän laittaakkin :D Ja tykkään mun hampaista tässä kuvassa, toi minimaalinen osuus joka tuolta paistaa niin alkaa vihdoin muistuttaa enemmän valkoista kuin keltaista. Ja kyllä, noi on AUTOJULISTEITA tuol seinillä, autot on meinaan meitsin suurin rakkaus ja toivottavasti tulevaisuudessa myöskin ammatti.

ps. kuvat on pelkkiä naamakuvia siksi että olen läski hehez en kokenut tarpeelliseksi kuvata jotain ikivanhoja farkkuja ja 4.95 € maksanutta henkkamaukan perustoppia. mur.

12 kommenttia:

  1. noi sun hiukset on tosi kivat ! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään jo pikkasen eriväriset mut tykkään edellee :p

      Poista
  2. tästä alin kuva josta sillon puhuin! :)

    VastaaPoista
  3. Komppaan otsikkoo ja koko asiaa :D oon itsekin niin antiseurustelija taas tällä hetkellä:D

    VastaaPoista
  4. Sul on tosi kauniit silmät :) ihana meikki!

    VastaaPoista
  5. en seurustelis ellen olis löytäny semmost mun sydämeni vienyttä koalaa :)! (muut kattoo tätä kommenttia lukiessa sillai whaaat.....)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. : D mun koala kulkee vielä tuolla jossain :( tai siis toivottavasti ajelee tehokkaalla autolla :D

      Poista