9. kesäkuuta 2012

Haaveissa (vainko oot mun)

Nyt tarviin apua, oon päättänyt että  tarvitsen kesäksi ehdottomasti pienen Guessin pikkulaukun ja kysyisinkin nyt teidän mielipidettä mikä näistä väreistä olis ihanin. Olen meinaan totaalisen rakastuin jokaiseen noista, enkä millään osaa päättää minkä tahtoisin. Halvemmissa laukuissa ostaisin yhden jokaista sävyä, mutta tässä tapauksessa on pakko tehdä valinta.



Eli saa äänestää omaa suosikkia, oon meinaan aivan hukassa tän valinnan vaikeuden kanssa !

10 kommenttia:

  1. Mä sanoisin mustan,sopii monen kanssa ja on muutenkin kiva!:D kaikki noi on kyl hurjan ihania...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se musta olis semmoinen perusturvallinen, ehkä vähän liiankin :P

      Poista
  2. 2 ! :) paljo tuollasella on hintaa ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua en muista yhtään nyt :o muistaakseni ei ollut hinnalla pilattuja :)

      Poista
  3. Musta tai vaaleanpunainen ihan ehdottomasti! Ihania<3

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaaleanpunainen on kyllä vaan niin söötti :) valinnan vaikeutta :(

      Poista
  4. musta tai valkonen!(ite ku oon nii tylsä et ostan laukut aina mustana tai valkosena, koska ne on helpompi yhdistää kaikkeen :D)

    VastaaPoista
  5. musta on noist paras :)

    VastaaPoista
  6. Fashionstore.fi sieltä löytyy ny halvalla kans noit GUESS :) , kun ite sielt just tilasin GUESS lompakon vaa jollain 30e , mut postikulut kyl tuli päälle :D

    VastaaPoista