30. kesäkuuta 2012

Fairytale dress

Mulla on huimasti postattavaa, koska viimein löysin sekä järkkärin laturin ja kauan kadoksissa olleen muistikortin joten kuvien saaminen helpottui huomattavasti. Lisäksi mun työt loppuivat eilen ja nyt lomailen joten aikaa on huomattavasti enemmän kun ei tarvitse olla ensin töissä 8 tuntia + päiväunet siihen.

Nyt kuitenkin siihen itse asiaan, sillä vaikka viimetipoille meni niin mun tilamaat 4 mekkoa ehti kaikki tulla ennen niitä kaksia juhlia johon niitä tarvitsin. Siinä kuitenkin kävi niin että yksi ei mahtunut (yhyyyy) ja kaksi muutakin oli aika tiukoilla. Ne tuli tiistaina ja olin sit tiistain, keskiviikon ja torstain salaatti + kivennäisvesi dietillä ja sitten sain päälleni sen mekon mitä halusinkin. Oli kyllä elämäni kamalimmat kolme päivää kun yritin olla syömättä... Huhhuh :D





Tolla mekolla menin siis Annikan "prinsessasynttäreille" torstaina. Ne oli siis non-alcoholic-partyt missä ikähaarukka oli 2-90 v. Mut se oli mun ilta prinsessana. Voin kertoa että kaikki keksit + muu hiilarimössö maistui niiiiiiiin taivaalliselta kolmen päivän vesisalaattimössön jälkeen.


Vielä muutama päivä omiin synttäreihin, tänään on viimeinen lauantai alaikäisenä.

5 kommenttia: