9. kesäkuuta 2012

Hiuspäivitystä

Elikkä joo, tämä postaus tulee nyt vähän myöhässä sillä varsinainen onnettomuus tapahtui itseasiassa jo viikko sitten. Tässä alla siis kuva siitä minkä väritset hiukset mulla oli ennen värjäystä.
Tommoinen sekava lämmin vaalean ruskea missä tummaa seassa ja vaaleita läikkiä raitoja.

Tämmöiset niistä piti tulla

Suklaanruskea lämpimillä vaaleilla raidoilla. Tai oikeastaan pelkkä tuo suklaanruskeakin olisi riittänyt.

Ja tämmöiset niistä tuli.
Sorge ihme herusta :'>

Eli lähemmäs mustat mitä en todellakaan tavoitellut. Iskän mielestä väri oli hyvä, äidin mielestä kamala ja epäluonnollinen. Thanks mom! Noh en kuitenkaan voinut värille oikeen mtn tehdä ja koulujen loppua ja kesää yleinsä juhlin sitten mustapäisenä. (<- voiko noin sanoa, vai meinaako toi et mun naama oli täynnä mustapäitä?) Sit tosiaan huomasin et kyseinen väri oli mun hiuksissa kaikkea muuta kuin tasaisesti. Ihmeellisiä vaaleanruskeita suikaleita löyty mitä enemmän tutki  ja muutenkin outo sekamelska oli koko pehko vaikka siitä yritin päästä pois värjäämällä hiukset tasaisen yksiväriseksi.


Ja eilen sitten värjäsin hiukset lopullisesti mustaksi. Kamalaa kun olen aina vannonut että mustaksi en värjää edes maailmanlopun edessä. Nyt on ainakin hyvä syy käydä solkussa koska mielestäni mustat hiukset + kalpea iho = haudasta noussut. Tietyille ihmisille sellainen tyyli sopii jos sellaista lookia tietoisesti haetaan. Itse näytän kuitenkin kalpeana sairaalta (montakohan kertaa olen tämän täällä blogissa jo sanonut :D?) joten siksi olen aika skeptinen tämän mustan värin suhteen. Jos tällä nyt ainakin kuukauden jaksaisi painella, ei se tuolla töissä ole niin justiinsa minkävärinen tukka siellä keltaisen kypärän alla on :)

Ja tosiaan nyt kesäkuun aikana  saatan päivitellä harvemmin ja enemmän viikonloppupainoitteisesti koska olen päivittäin töissä (tästä tulossa oma postaus) klo 7-15.30 jonka jälkeen nukun usein päiväunet, katson telkkaa ja menen nukkumaan. Eli ei kauheesti postattavaa löydy tommoisista päivistä ja vaikka löytyisikin niin koneen avaaminen tuntuu äärimmäisen hankalalta kun silmät painuvat kiinni väkisin.

2 kommenttia: