14. huhtikuuta 2012

Unelmatakki ja turhaa kuvailua

 Joop eli luvassa perjantaista kertovaa postausta, lähinnä kuvien muodossa. Ne kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja kun mulla KERRANKIN oli kamera messissä niin tietty kuviakin tuli :D Ilta oli yhtä suurta kakkaa enkä ottanut yhtään kuvaa, nyt kuitenkin päivästä mikä sujui hyvin.









 Arvatkaas kumpi on mun käsi : >

 Oon viimeistään tän kuvan nähtyäni varma että tää mies käy jossain käsihoidoissa ja manikyyreissä koska sen kynnet ovat siistimmät ja viilatumman näköiset kuin mulla. Epäilyttävän siisti toi peukalo !
 Kantola, Hämeenlinnan ylpeys.


 Pakkohan tota ihanuutta oli hieman kuvata <3



 Olisin halunnut ostaa tän laukun, mutta hinta oli mulle suolainen ( 4 € ) koska laukku oli likainen ja vetoketju ei toiminut :(
 Mun mielestä aivan täydellinen paita, mutta hinta 8.5 € tuntui nyt liialta tästä täydellisyydestä.

 Bongaa kuvasta tylsistynyt amis.


 Siinä siis uus takki, merkki oli joku outo ja hintaa oli 5 € . Toi huppu on siis sellainen minkä saa tungettua tohon "kaulukseen", siksi se on niin ryppyinen koska kaivoin sen esiin sieltä kauluksesta. Tissien kohdalta vähän pieni ja tiukka ettei oikein tykkäile mennä kiinni mutta muuten oli niin ihana että pakko ostaa. Kuvissa olen meikittä, ilman pidennyksiä ja lasit päässä. Pasia saatte kiittää "onnistuneista" kuvista :D

Tottakai piti ostaa myös karkkia, noi smurffisuklaapötköt oli mulle ja draculat kuskille.



Illan hiuslook vielä tässä, uudella artist kihartimella työstetty :)

7 kommenttia:

  1. sulla on tosi kivat hiukset ! :>

    VastaaPoista
  2. Ooi vitsi ku ihanat noi sun kengät! :) ja oot niii ihanan ruskee ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon :) ! vähän turhan oranssin värinen oon kenties, mut jos tää tästä muuttuis ruskeampaan suuntaan :D

      Poista
  3. Täältähän löytyikin tuttuja maisemia! Kantolan kirppis on kyl hyvä :>

    VastaaPoista