13. huhtikuuta 2012

Vaihteeksi asiaa rusketuksesta

Tulee kenties maailman turhin ja lyhkäisin postaus mutta äsken käytin ekaa kertaa elämässäni suihkutettavaa itserusketttavaa. Kokemus oli... mielenkiintoinen. En uskaltanut ottaa riskiä että oon huomenna paskan värinen ja dalmatialainen niin laitoin sillä vaan rintakehän ja kaulan tällä, kädet ja naama sai tyytyä ihan vanhoihin tuttuihin käsillä levitettäviin tuotteisiin. Tuntui että se itseruskettava jäi vaan kiiltämään ihon päälle eikä imeytynyt ( suihkutinko liian läheltä?) ilman että sitä levitti käsin. Haju oli hirveä ja se tunkeutui ilmastointikanaviin ------------> koko talo "tuoksuu" nyt siltä. Nyt mulla on sitten tahmaiset tissit vaikka käsistä ja naamasta toimivat tutut tuotteet on jo imeytyneet. Taidan kyl mennä tästä lähin vanhan kaavan mukaan eli käsin levittämällä, tulkoon kuinka keltaiset kynnet tahansa.

Ja tuotehan oli tosiaan toi oikealla näkyvä Nivea. Äitin kaapeilla kävin, se ei tätä käytä niin päätin pölliä tuotteen. Taidan kyllä palauttaa, ykskin läikkä huomenna jossain  kaulassa niin kiroan Nivean tuotteet alimpaan helvettiin.

Kannattaa muuten katsoo tää galleria maailman rumimmista rusketuksista, täältä !

Äiti oli myös tilaillu kaikkee hauskaa Oriflamelta, niistä tulossa juttua kans myöhemmin :)

Sophia

Ps. Olin ihan ihmeissäni kun Maisakin lähetettiin pois Viidakon Tähtösistä :( Sadface, olin oppinu tykkäämään siitä siellä

6 kommenttia:

  1. mä oon saanu itse aina vaan huonoja kokemuksia suihkutettavista itseruskettavista ja suihkurusketuksesta melkein aina kanssa. Mut sit tilasin St. Tropezin suihkurusketattavaa ir:ää ja oon totaalisen rakastunu siihe pullo maksaa kyl sen 30€ mut tosi hyvcää ja riittosaa + väri ei oo kellertävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon pitkään kans haaveillu niista St. Tropezin tuotteista muutenkin :) oli kyl tää Nivea semmonen pettymys

      Poista
  2. Joo suihkutettavast rusketuksesta oon samaa mieltä, haju hirveä ja koko talo tuoksuu + lattiat jää liukkaiks. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä että vielä lattiatkin :DD sitä en ite huomannu, täytyykin varoo jos käytän jatkossa :DD

      Poista
  3. Hyvä että kirjotit kun en oo ite uskaltanut kokeilla:))

    VastaaPoista