20. huhtikuuta 2012

Tylsyyspostauz

Heräsin 9.33 ja koulu oli alkanut 9.30 joten päätin ilman omantunnontuskia skipata ekan tunnin ja lagata kotona, meen siis kouluun vasta 11.00

Oon nyt miettinyt tota blondausjuttua oikeen kunnolla, toisaalta en todellakaan tahdo vaaleita hiuksia, mutta toisaalta jumaloin niitä. Oon kattellu vanhoja kuvia ja nähny sen tuhon mitä blondausaineet aiheutti mun hiuksille ja kattellu niitä kuitteja tuotteista mitä ostin ylläpitääkseni kauniin sävyn ja terveet hiukset, siltikään onnistumatta.

Muistan sen kamalan katkeilun, minkä takia en voinu käyttää tummia paitoja ettei ne hiuksenpätkät näkyis olkapäillä kun katkeilivat itsestään. Mulla oli siis alaselkää ulottuva paksu tukka syksyllä 2008 ja kun v.2011 tammikuun toisena päivänä värjäsin tummiksi, niin hiuksia ei saanut edes ponnarille, niin lyhyet ne olivat.

Nyt reilussa vuodessa oon saanu jo olkapäille ulottuvat suhteellisen paksut mutta aika huonokuntoiset hiukset (latvat siis). En haluais tän vuoden tuskaista kasvatustyötä heittää kaivoon blondaamalla (mitä jos hiukset eivät sitten muistutakkaan yhtään sitä mitä toivoisin?). Lisäks täällä ruskeen värin alla on siis blondia, punaista, mustanruskeaa... Kaikkia värejä löytyis, niitä on kokeiltu. Eli värinpoiston jälkeen ylläri vois olla melkoinen että millainen orassinen värien kirjo sieltä paljastuis.

Mutta kerranhan sitä vaan eletään, nyt meikä menee ebayhin ja tilaa pidennykset, iltapäiväl varaan kampaajan.  :). Se ei pelaa joka pelkää ;)

1 kommentti: