16. heinäkuuta 2012

Asiaa autokoulusta

Tajusin tänään että omg-lol-wtf mulla on kaks ajotuntia enää jäljellä ennen inssiä ja ylihuomenna teoriakoe. Mihin ne tunnit katos :D? Miten se teoriakoekin voi olla YLIHUOMENNA, en oo avannu kirjaa vielä kertaakaan saati tehny mitään harjotuksia, vaikka oon yleinsä tunnollinen opiskelija jne. Mikä mua vaivaa :D?  Ei tosin kannata ottaa siitä inssistä mitään stressiä (vielä) koska jonot taitaa olla semmosta kolmen viikon luokkaa, eli mikäli saan teoriakokeen ylihuomenna läpi voidaan olettaa että saan kortin suurinpiirtein silloin kun koulut alkaa... Hmmm se niistä kesäajeluista : (

Liukasradalla kävin viimeviikolla ja pimeenajo mulla on ensiviikon maanantaina. Vastahan menin autokouluun, tuntuu etten oo ajanu juuri paskaakaan. Tosin mullahan on ajotunteja huomattavasti vähemmän koska mulla on se A1 eli kevarikortti siellä alla sopivasti.

Pitäis kirjottaa kuvapainotteinen postaus muutama viikko sitten olleista synttäreistä mutta jotenkin aika vaan häviää enkä saa kuvia siirrettyä koneelle. Lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja postailla useammin :)

2 kommenttia:

  1. Miks sul on pimee ajo nyt? :o eihän sitä mun käsittääkseni tartte suorittaa ellet käy autokouluu joulu-helmikuus, vai mikä se aika nyt olikaan. :D T. tunnollinen 10kk autokoulua käynyt opiskelija 8) !!

    VastaaPoista
  2. Mä en ees oo alottanu autokoulua:(

    VastaaPoista