2. huhtikuuta 2012

mut ne ei tiedä et mun rusketus se tulee purkista

En ole käyttänyt itseruskettavaa kohta kolmeen viikkoon enkä muistaakseni solkussakaan käynyt ja sen kyllä huomaa. Oon muuten ihan albiino, paitsi käsivarret ihan laikukkaat vaikka oon kuorinu niitä ja yrittäny saunassakin pehmentää sitä ihoo jotta tää kirottu itseruskettava irtoais vihdoin. Sillon sinne Pasin 25v. bileisiin kävin solkussa lähes koko vuoden saantisuositusten edestä ja läträsin itseruskettavalla lakanani pilalle, ja nyt taas oon kohdannut kylmän arjen ja kalpeudun.

Kaikki nyt varmaan tietää että ruskettunut ihminen näyttää oikeasti terveemmältä kuin kalpea?  Enkä nyt tarkoita että kaikki ketkä ei käy solkussa tai käytä ir on sairaan näköisiä, on oikeasti porukkaa jolle kalpeus sopii. Itse en kyllä kuulu niihin. Muutenkin oon todennu että rusketus helpottaa elämää oikeesti todella paljon. Kun mulla on naamassa kaunis rusketus pohjalla, ei tarttee muutakun parhaimmillaan aurinkopuuteria varjostukseen. Mutta nyt joudun käyttämään kaikkea pohjustusvoiteista alkaen että saan tähän pärstään jotain eloa. Sitten finnit ei erotu ruskettuneesta naamasta ollenkaan niin silmiinpistävästi kuin valkoisesta. Tääkin on ihan logiikalla pääteltävissä, piirrä punasella tussilla valkoseen paitaan niin johan näkyy, mut ruskeesta se ei pomppaa silmille niin vahvasti. Olipas hieno vertaus. T. paitoihin piirtelijä

Päivä oli tosiaan masentavin hetkeen, mut kyl se tosta hiljalleen ku kattelin CSI:n Oton kans ja mietin mitä kaikkee kivaa tavaraa olin hamstrannu tänään itselleni niin kylhän alko piristää. Koska olen hukannut mun kameran muistikortin, en pysty uusista tavaroista ottaan kuvia, mut ajattelin hehkuttaa täällä yhtä (oikeesti tarpeellista) ja ylisöpöä "lahjaa" jonka sain äitiltä viimeviikolla.!

Eli





Tiedän et oli turhan monta samantyylistä kuvaa mutta rakastuin näihin kuulokkeisiin heti kun sain ne. Jossain cittarin alekorissa olivat olleet mistä mamma ne mulle bongas sitten. Noi tulee todellakin tarpeeseen koska nyt oon menny nyt lainakuulokkeilla kuukausia ja vihaiset omistajat alkaa jo kärkkyä nappejaan takasin. Noi timantit aww <3



 Tommosen mytyn aattelin lainaajille palauttaa, miksi kuulokkeet menee aina solmuun?

Pitäis oikeesti alkaa ottaan kuvia enemmän ittestä eikä aina vaan noista tylsistä tavaroista, taidan nakittaa Pasosesta itselleni kuvaajan :p

6 kommenttia:

  1. oiiii aivan ylisöpöt noi kuulokkeet, vähän mäki haluan tollaset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rakastuin niihin kans, en edes tienny et tollasia edes tehdään, luulin et erikoisimmat kuulokkeet ois just jotkut neonväriset, mut että viel timanteilla :p

      Poista
  2. hahah mul on aina toi sama solmuongelma noitten kuulokkeiden kanssa :D oon iha varma et aina kun käännän selän nii ne tahallaan menee tollaseks mytyks!

    VastaaPoista
  3. ite oon kans ihan hulluna rusketukseen ja siks aina mmenossakin on itseruskettava! vihaan omaa ihoo kun oon muuten niin kalpee! :D kivalt vaikuttaa tää sun blogis myös! :)

    ♥ http://niina-o.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kehuista :) ! jeps ite oon ainakin ihan jostai laitoksesta karanneen näkönen jos ei oo väriä pinnassa :DD

      Poista