16. huhtikuuta 2012

Ihan kauhee päivä oon vaan riidelly kaikkien kans ja koulussakin oli kamalaa kakkelia plööh. Sit piristin itseäni kattelemalla ebaysta mitä kaikkea voisin sieltä tilata, aattelin huomenna pehmittää iskää ostaan mulle muutaman itseruskettavan sieltä (tai itsestään-kakkaavan-voiteen niinkun iskä niitä nimittää) koska kattelin et suhteellisen halvalla sais juurikin briteistä. Myös solkkua varten oon ajatellut ostaa sellasta voidetta minkä pitäis sitä solkun vaikutusta tehostaa.. En tiedä sit toimiiko oikeesti mut eipä ne ebayssa kovin kalliita olleetkaan.


Ja tosiaan aika ryönissä meni tämäkin päivä, maanantait voisin kirota alinpaan helvettiin, päätin vielä lisätä tohon loistavan kuvan ruokkimaan sen erään anonyymin sanallista antia joka ilmaisi mulle tänään kuinka LÄSKI hänen mielestään olen. Semmosia kommentteja lisää kiitos. Varsinkin maanantaisin luen niitä erittäin mielelläni.

7 kommenttia:

  1. kyllä mulla ainaki ne "solkkurasvat" on toiminu :)

    VastaaPoista
  2. Kuka helvetti on kehdannu sanoo sua läskiks??

    VastaaPoista
  3. Huh huh :D Säälittävää! :)

    VastaaPoista
  4. Mä en kyllä ymmärrä miksi käyt solariumissa? Jo yksi solarium-kerta nostaa ihosyöpäriskiä viisinkertaiseksi. Toisinsanoen toisella kerralla riski on noussut kymmenkertaiseksi, kolmannella 15-kertaiseksi jne. Eli se tekee ihan saman kuin aurinkokin, ja sitten kun oot 30-40v niin ne vaikutukset oikeasti tulee näkymään ihossa, ja hyvä jos ei terveydessäkin. Kannattaa miettiä kumpi on tärkeämpää, se että näyttää ruskettuneelta vai se että on terve ja iho pysyy kunnossa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen miettinyt ja mietin edelleen, tiedostan riskit ja vaarat mutta en jaksa usko että toi riski kasvaa noin suuresti eikä muka vähene ollenkaan. Eiköhän se ole ihan ihotyypistä ja solariumissa vietetystä ajasta kiinni miten se sitä riskiä nostaa. Elän siinä käsityksessä että yksi solarium kerta vastaa yhtä päivää auringossa korkeassa säteilyssä. Kertomasi tavan mukaan kahden viikon lomalla esimerkiksi Espanjassa riskini sairastua kasvaisi 70 kertaiseksi?

      Solarium on ollut minun atooppisen ihoni kannalta myös eräänlainen hoitomuoto, vaikka pääosin käytänkin sitä päivettymiseen, en ihoni hoitamiseen.

      En halua väittää vastaan enkä kiistää solariumin vaaroja, mutta mielestäni esitit ne liian jyrkästi ja mustavalkoisesti. Maltillinen solariumin käyttö silloin tällöin ei ole yhtäkuin ihosyöpä.

      Poista