11. maaliskuuta 2012

Sunnuntaipostaus

Tänään päätin vähän inventoida mun hiustuotteita (vaikka piti lukea terveystietoo) ja ai että mitä löysinkään kaapin syövereistä ! Kokonainen laatikollinen Tigin tuotteita jotka olin joskus siivouksen yhteydessä sinne tunkenut. Meillän tosiaan käy siivooja kotona niin veikkaan että aikoinaan oon siitä vessan tasolta siirtäny ne sinne alakaappiin jotta sen tason pystyy pyyhkimään paremmin, emt. Ei vois kyllä päivää paremmin aloittaa, kuitenkin rakastan Tigiä yli kaiken, ehdottomia ykkösiä hiustuotteissa <3
Tigi Small Talk
Tigi Catwalk Thickening Gel Creme
Tigi Bed Head Superstar Thickening Spray
<3

En malta odottaa huomisaamua (vaikka onkin maanantai) ku pääsen testaileen näitä tuotteita! Rakastan tuuheita hiuksia enkä millään lättäletillä lähde koskaan talosta ulos, usein teen suoristusraudalla kiharoita mitkä harjaan auki jolloin hiuksiin saa heti kaunista kuohkeutta. Myös tyvikohottaja on mun suuri rakkaus <3 Tossa allaolevassa kuvassa näkyykin hyvin se kiharalook, sori kännykkälaadusta.

Sunday look ;)

2 kommenttia:

  1. sul on tosi kiva blogi :) jään lukijaks

    http://inkaws.blogspot.com (käy liittymäs mun lukijaks jos kiinnostaa :>)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua kiitti kauheesti :) tykkään uusista lukijoista ihan liikaa :)) juu taisin lukee sun blogia anona mut vois kyl ihan julkiseks liittyä :)

      Poista