26. maaliskuuta 2012

Pasi 25 v. bileet @ Virala Hoods

Tää postaus tulee pikkasen myöhässä mutta oltiin tosiaan juhliin 17.3 Pasin synttäreitä Viralan kauniissa kylässä Janakkalassa. Oheinen kuvamateriaali on aika jännää, kuvista vastasi Jaana, jonka blogiin pääset TÄSTÄ.

Kuten kuvista näkee niin paikalla oli myös palju. Kaiken kaikkiaan meitä oli bilettämässä 8 joista 6 jäi yöks. Kaikkien piti jäädä mutta pienen draaman seurauksena yks pariskunta poistui neljän aikoihin takaisin Hämptoniin. Myös muutama mun tuttu Viralasta kävi piipahtamassa onnitteleen Pasosta.

Sitten kuvien pariin..


Alkuillasta asiallisesti























Jumitusta paljussa

Jaana & I


Propsit sille joka saa tästä selvää

Bloggaajat posettaa !

Vaihteeks joku mun ja Jaanan huisi yhteiskuva

Pasi oli lintujen ystävä

Kello 5.00 Aamulla (huomaa kärsineet pidennykset)

Aivan uskomattomat bileet, tuntuu etten vieläkään oo toipunu ! Toivotaan ettei Jaana pimahda ku näkee että oon lisänny nää tänne :D

2 kommenttia:

  1. hahah miks mä pimahtaisin, mua vaa alko nauratttaaaaaaa! :D:DD:D::D toi lintu on aika söötti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tiedän muutamia ihmisiä jotka olis pimahtaneet :D juuh harmi ettei tajuttu ottaa yhteiskuvaa ton linnun kans :D

      Poista