27. toukokuuta 2012

Jos eBay olisi paikkakunta, asuisin siellä

Otsikko jo kertookin kaiken tarpeellisen.  Tuli siis taas vierailtua eBayn ihanassa maailmassa koska mun tekoripsivarastot hupenee uhkaavasti ja lisäks halusin uuden itseruskettavan koska petyin suuresti juuri ostamaani tuotteeseen (tästä myöhemmässä postauksessa lisää).  Eli eBaysta lähti tilaukseen 10 parin paketti tekoripsiä, hintaa postikulujen kanssa 1.60€ . Eli yhden parin hinnaks tulis tolla logiikalla 16 snt. Laadusta en osaa sanoo mitään, hinta antaa vähän osviittaa ettei välttämättä mikään huibbu.. En oo koskaan ennen ripsiä eBaysta tilannu joten jännärillä odotellaan jos ennen koulujenloppua saapuis ja sais sit kaikkiin ylppäreihin edustusnaaman :)

Lisäks tilasin St. Morizin (en jaksa tarkistaa miten se kirjoitetaan) itseruskettavaa sävy DARK. Mitäköhän siitäkin tulee :D Onneks itseruskettavia voi aina "lantrata" kosteusvoiteeseen jne. Oon kuitenkin kasvanut ulos Doven (ja sen tyyppisten tuotteiden) käyttäjäryhmästä missä tuotetta pitäisi levittää 5 iltaa putkeen ennenkun kukaan huomaa eroa. Onhan noilla asteittain päivittävillä tuotteilla puolensa joo mutta... Itse olen semmoinen "kaikki tänne ja heti" tyyppinen ihminen joten tommonen nopsakka päivitys on enemmän mua. Olen siis kärsimätön. Tän puolen oon oppinut itsestäni ihan viimeaikoina.
Illalla pidempää tekstiä tulos, nyt meen nauttimaan lukiolaisten yksinoikeudesta, koeviikkostressistä. Onneks enää ENA6 koe jäljellä ja sit on löysäilyä!

5 kommenttia:

  1. Ootpas tossa vikassa kuvassa nätti!:)Rupes tuleen ihan ikävä mun tummia hiuksia,kun sulla on niin kivat hiukset!

    VastaaPoista
  2. Mun on pitänyt tilailla myös eBays:ta mutta on kuitenkin tuntunut siltä, etten voi luottaa oikeen tuotteiden laatuun. Toisaalta oon myös lukenu hyvää palautetta mm. eBayn tekoripsistä, niin enköhän määkin joskus sieltä erehdy ostamaan jotakin! ;-) ja hyvä otsikko! Ihan mieletön verkkokauppa!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep eihän tosta laadusta voi oikeen mitään tietää etukäteen, saattaa tulla millasta paskaa tahansa tai sit ihan positiivinen yllätys :) mut koska oli niin älyttömän halpoja niin uskalsin ottaa riskin :)

      Poista
    2. Huippu blogi sullakin! Jään myös seurailemaan:)

      Poista