9. toukokuuta 2012

Allerginen nuha ft. silmätulehdus

Joopah, kevät on täällä todellakin. Mun nenä ja silmät on tulehtuneet siihen pisteeseen että mun naamasta punottaa iltaisin epäilemättä 70 % ja mistään silmämeikistä on turha edes haaveilla, saati sitten itseruskettavan läträämisestä. Joka kevät mulla tulehtuu sekä silmät että nenä mutta tänä vuonna allergia on levinnyt myös naamaan ihottuman muodossa sekä hengitysvaikeuksina. Äsken kun yskäisin niin kurkusta lähti verta, nice! Olen siis tällähetkellä dalmatialainen kun rusketus kuoriutuu kauniisti, ja naama helottaa kuin valotaulu. Näytän niin rumalta että tunneskaala mitä koen peiliin katsoessa on jo ylittänyt angstin rajat. En voi muuta kuin nauraa :D

Mulla on aina kausia millon haaveilen vähän mistäkin. Viimeksi halusin olla blondi (kestin sitä hiusväriä 3 päivää lopulta ja värjäsin takaisin ruskeaksi) , sitä ennen tahdoin kauheesti lävistyksiä (otin lopulta 2 micro dermalia navan alle) ja ööh mitäköhän sitten sitä ennen. Nyt mulla on viimeiset 3 kk ollu tajuton himo saada tatuointi. Kaikki onkin varmaan huomanneet että höpöttelen niistä kauheasti :D Tiedän et huomenna koulussa tulee jotain kommenttia tms, en siis ole ottamassa tatuointia (ainakaan hetkeen) mutta kauheesti tykkään semmoisesta haaveilla. En tiedä sopisiko mulle edes, tai mitä tahtoisin. Ois semmonen kyl vaan niin kiva. Joku siro ja naisellinen kenties :) mutta ne jotka mua tuntee niin tietää että voin valita jugurttimakuakin 20 min kaupassa niin kuinka kauan mulla kestäis löytää semmonen leima jonka haluisin pitää lähelläni ikuisesti? Eli jos nyt alkaisin suunnitteleen niin varmaan samaan aikaan ekan lapseni kanssa tietäisin mitä haluan..

Yritin tässä saamalla googlata semmosta leimaa minkä tyylisen voisin haluta. No en löytäny oikeen semmosta (yllättävää sinänäsä koska tahtoisin ihan uniikin tatuoinnin, en sellasta mitä löytyy jokaiselta) mikä olis miellyttäny silmää, löysin kyllä satoja millaista EN missään nimessä tahtoisi.

Kun joskus ekan kerran halusin tatuoinnin niin tahdoin selkääni siivet. Jotenkin taustalla on kai se että oon aina uskonu etten elä kauempaa kuin 20-vuotiaaks (elän tän asian kanssa jokainen päivä ja jotenkin se on alitajunnassa, vielä on onneks muutama vuosi aikaa) nii haluaisin ainakin kuolla siivet selässä, on sit helpompi jatkaa matkaa sinne minne ikinä sitä jatkankaan :) En tiedä miks uskon etten pidempään kulje täällä, toi tunne mulla on ollu jo vuosia.

Ja nyt siis kaikille huolestuneille tiedoksi, (ettette saa postauksesta väärää kuvaa)
- En aio ottaa tatuointi vielä vuosiin
- En suunnittele itsemurhaa kun täytän 20 v. ja elän mieluusti vaikka 100 -vuotiaaksi

1 kommentti: