11. heinäkuuta 2012

Miesbongailua Aulangolla

 Tänään oli kaikenkaikkiaan hyvä päivä. Salitreeniä, autokoulua ja söpöjä pikkulintuja ja yksi äkäinen joutsen. Ja maailman toisiksi söpöin mies <3



Sain vihdoin itseäni niskasta kiinni ja kävin syöttämässä lähes homeiset pullat ja sämpylät linnuille (tämä piti tehdä jo viime viikolla) ja siellä leipää murustaessani unelmamies käveli mun ohitse. Muuten oisinkin varmaan pyytänyt sen murustamaan leipää yhdessä mun kanssa, mutta tietysti sillä oli vaimoke käsipuolessa...Mieli teki heittää sitä naikkosta sämpylällä :D ! Kun se mies katsoi mua silmiin.. aww :DDDDD mut eih.. Ja joo-o. Eri sarjassa paini kyllä se mies ja nainen. Mieli tekis sanoa että olen mielestäni saatanasti paremman näköinen kuin se seinäruusu mutta... Onneksi maailmassa miehiä riittää =) Mun mieshaave nro 1. otn myös varattu angst ja seurustellut nykyisen kumppaninsa kanssa jo vuosia. Kiviäkin kiinnosti tämä tieto...


Ja viihdyin vähäc tälläisessä tummemmassa silmämeikissä, koska pidin rillejä (normaalisti piilarit) ja totuushan on että silmälasit (ainakin minulla) imee puolet silmämeikistä, joten meikata saa huomattavasti reilummin lasien kanssa. Tommoinen ei siis todellakaan ole mun arkimeikki :D meni ehkä enemmän iltameikin puolelle mutta joo. Tänään näin. Huomenna vaikkapa sitten ilman meikkiä.


Ja tämä outo hiljaisuus on johtunut siitä että olin juurikin Virossa (tästä tulossa jonkinmoista pientä postausta myöhemmin) ja muutenkin on kaikkee ollut. Mitä ihmettä selittelen, oonhan lomalla ja silti kiire. Mutta joo, niinkuin aina ennenkin, yritän päivitellä useammin.

6 kommenttia:

  1. kaikki hyvännäköset miehet on aina varattui :D

    VastaaPoista
  2. Kaikki muu kuulostaa hyvältä paitsi autokoulu!! Vihasin sitä yli kaiken enkä osaa ajaa autoo oikeen vieläkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o miten voi :D tällä hetkellä ajaminen on parasta mitä tiedän :)

      Poista
  3. Haha sulla on ihan hauska blogi :) Ja muutenkin sun opiskelusuunnitelmat ym. kuulostaa kauheen samalta kun mulla, niin aloin niitäkin lukea. Tosin en oo auto vaan konepuolella, mutta haluaisin ehkä silti joskus lukeen kauppatieteitä :D

    VastaaPoista